Myanmar Customs Department

Export

Import

Special Order

Temporary Admission

Drawback

Cutting,Making,Processing(CMP)

Passengers

Other Procedures

Contact & Suggestion

Useful Links

Call Center ဖြင့္လွစ္၍ ေျဖၾကားေပးမည့္အေၾကာင္းအသိေပးေၾကညာျခင္း

12/10/2017

အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနတြင္ လက္ရွိအခ်ိန္၌ ျပည္သူလူထုနွင့္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားမွ သိရွိလိုေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ား၊ တင္သြင္း/တင္ပို႔မႈနွင့္ ပတ္သက္သည့္ အခက္အခဲမ်ား ေပၚေပါက္လာပါက စီမံေရးရာဌာနခြဲရွိ ျပည္သူ႔ဆက္ဆံေရးဌာနစိတ္ (Public Relation Section) နွင့္ MACCS ဌာနခြဲမွ System နွင့္ပတ္သက္သည့္ System Error မ်ား ေပၚေပါက္လာပါက ေျဖရွင္းေပးရန္အတြက္ Help Desk Section တို႔မွ ရွင္းလင္း ေျဖၾကားေပးလ်က္ရွိပါသည္။ သုိ႔ရာတြင္ ျပည္သူ႔ဆက္ဆံေရးဌာနစိတ္ (Public Relation Section) နွင့္ Help Desk Section တို႔မွ ရံုးခ်ိန္အတြင္း၌သာ ရွင္းလင္းေျဖၾကားေပးလ်က္ရွိၿပီး ရံုးခ်ိန္ျပင္ပ၌ တင္သြင္း/တင္ပို႔မႈမ်ားနွင့္ ပတ္သက္၍ အဆင္မေျပမႈမ်ားၾကံဳေတြ႔လာပါက ေမးျမန္ရန္ အခက္အခဲမ်ားျဖစ္ေပၚေန၍ အေကာက္ခြန္ဆိုင္ရာလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ရာ၌ ေႏွာင့္ေႏွးၾကန္႔ၾကာမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိေၾကာင္း ေတြ႔ရွိရပါသည္။ ျပည္သူလူထုနွင့္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားမွ ေမးျမန္းသည့္ကိစၥရပ္မ်ားအား ၂၄ နာရီပတ္လံုး ေျဖၾကားႏိုင္ရန္အတြက္ ရံုးခ်ိန္အတြင္း၌ ျပည့္သူ႔ဆက္ဆံေရးဌာနစိတ္ (ဖုန္း - ၀၁ ၃၉၁၄၃၅ Ext - ၁၅၀) မွ ေျဖၾကားေပးမည္ျဖစ္ၿပီး ရံုးခ်ိန္ျပင္ပအခ်ိန္မ်ား၌ Call Center အျဖစ္ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာန (ရံုးခ်ဳပ္) ရွိ တာ၀န္မွဴးရံုးခန္း (ဖုန္း - ၀၁ ၃၉၁၄၄၂) ႏွင့္ (ဖုန္း ၀၁- ၃၉၁၄၃၅ Ext - ၁၄၈ / ၁၅၀ ) တို႔ရွိ ေန႔စဥ္တာ၀န္က် တာ၀န္မွဴးႏွင့္ ဒု-တာ၀န္မွဴး (အေကာက္ခြန္မွဴး/ဒု-အေကာက္ခြန္မွဴး) တို႔မွ ေမးျမန္းသည္မ်ားကို ရွင္းလင္းေျဖၾကာေပးမည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း အသိေပးေၾကညာအပ္ပါသည္။

Copyright © Myanmar Customs 2010| All Rights Reserved
Original design by Customs Web Developer Group (CWDG) | Adapted by MCDICT | Powered by System Admin (eCustom) W3C XHTML 1.0